Selectează o Pagină

Politica de rambursări și returnări

Solicitarea de retur in cazul persoanelor fizice sau juridice se va face pe mail, la adresa contact@decorat.ro

Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele la distanta incheiate conform art 16 din O.U.G 34

Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare).

Produsele vor fi returnate  în ambalajul original cu toate accesoriile și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Conform art 8.5 al contractului agreat intre mobilpay.ro si vilahomedesign.ro, operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, vilahomedesign.ro trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor. vilahomedesign.ro se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar sau Bitcoin, vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al vilahomedesign.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al vilahomedesign.ro. Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant vilahomedesign.ro solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile.

Politica de returnarea pentru produsele personalizate

In acest caz, nu se mai poate aplica niciuna din variantele de modificare a comenzii prin inlocuirea sau rambursarea sumei achitate deoarece produsele personalizate cu specificatiile clientului nu mai pot fi revandute.

Aplicam legislatia in vigoare legata de returnarea produselor si restituirea contravalorii sau inlocuirea acestora.Litera c) din art. 16 prevede exceptia de retur a produselor personalizate dupa specificatiile consumatorului pentru ca aceste produse nu pot fi revandute.Produsele comandate de dvs sunt unicate, personalizate si confectionate conform preferintelor dvs.

Din acest motiv, dupa ce ati finalizat comanda, nu puteti renunta unilateral la produsul respectiv!

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.

(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).

Conditiile de retur in cazul persoanelor juridice ( operatori economici* )/clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator*

– perioada de 3 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produsului / produselor
– minim 3 comenzi finalizate in prealabil celei pentru care se doreste returnate cu o valoare de minim. 10.000 de lei
– completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu).
– produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditiile din politica de retur).
– produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maximum 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur.

* Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).

Ne rezervam dreptul de aplicare  a unei penalizari in cazul produselor care nu indeplinesc conditiile mai sus mentionate sau  cu termen de retur depasit.

Returnarea se va face conform datelor de mai jos :

Vila Home Design SRL
Adresa: DN7, Văleni-Podgoria 117207
 Arges
Telefon: +40 790 296 984
E-mail: contact@decorat.ro
Program de lucru: Luni – Vineri 8:00 – 17:00

Returnarea se poate face direct la punctul de lucru (adresa de mai sus) sau prin curierat (recomandat curier DPD).

Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 5 – 10 zile de la receptia produsului  dar nu va depasi termenul legal de rambursare  contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.

Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.In situatia in care coletul prezinta suspiciunea deteriorarii si nu poate fi verificat in prezenta agentului de curierat (in lipsa optiunii de verificare colet) acesta va fi returnat, urmand a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi incheiat procesul de constatare in prezenta agentului de livrare. Pentru a solicita eventualele despagubiri de la firma de curierat puteti verificati integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat si va recomandam sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare.

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , „Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile  calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.” Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a) : 

*Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;